Jak zainstalować plik APK / APKS / OBB na Androida?
Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "ScanMyOpelLite" dla Samsung Galaxy Ace S5830I bezpłatnie, wersja pliku apk to 1.1.30 aby pobrać do Samsung Galaxy Ace S5830I po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
*** Uwaga!! ***
Modele CAN-bus, jak Vectra C, Astra H, Zafira B, Corsa D, Insignia, Astra J, itp. nie są i nie będą obsługiwane w tej aplikacji! Nie pozostawiaj negatywnych opinii tylko dlatego, że nie można znaleźć tych modeli w aplikacji!
Aplikacja dla nowszych modeli ScanMyOpelCAN można znaleźć tutaj:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ScanMyOpelCAN2.Main
*********************
Wersja demonstracyjna oprogramowania ScanMyOpel do diagnostyki Opel / Vauxhall. Jest przeznaczony przede wszystkim dla entuzjastów samochodów, aby umożliwić im diagnozowanie własnych samochodów.
Teraz w języku angielskim, rosyjskim, węgierskim, polskim, niemieckim i fińskim !!
Teraz obsługuje diagnostykę silnika, ABS, automatycznej skrzyni biegów, SRS, wspomagania kierownicy i BCM!
Funkcje ScanMyOpel Lite obejmują:
- natywna obsługa elektronicznych jednostek sterujących stosowanych w samochodach Opel / Vauxhall, która odróżnia ScanMyOpel od wielu innych aplikacji diagnostycznych zapewniających jedynie ograniczone ogólne wsparcie OBDII
- monitorowanie różnych dynamicznych parametrów silnika, automatycznej skrzyni biegów, ABS, wspomagania układu kierowniczego i innych ECU
- odczyt danych statycznych: identyfikacja ECU, kody usterek z ich aktualnymi statusami i symptomami
- kasowanie kodów błędów
- (Tylko pełna wersja) Wyświetlanie informacji o środowisku na temat kodów problemów, jeśli dotyczy
- (Tylko pełna wersja) Wyświetlanie nominalnych wartości parametrów livedata, jeśli dotyczy
- Testy siłowników dla wybranych ECU.
Ograniczeniami wersji demo są:
- Brak dostępnych aktywnych procedur diagnostycznych
- Liczba wyświetlanych kodów błędów jest ograniczona przez jeden
- Liczba monitorowanych parametrów jest ograniczona od dwóch do pięciu
- Dostępnych będzie tylko 1 procedura testu siłownika
- Brak dodatkowych informacji o kodach usterek i parametrach liveata
- Wyświetlone zostaną reklamy
- Kody usterek nie mogą być kasowane na ECU, innym niż ECU silnika
Znaczenie statusu kodu usterki:
czerwony - obecny
żółty - przerywany
zielony - nieobecny
Podczas testów siłownika możliwe jest monitorowanie parametrów żyćata. Test siłownika trwa 30 sekund, a następnie zatrzymuje się automatycznie. Użytkownik może przerwać test w dowolnym momencie przed upływem 30 sekund.
Aktualna wersja oprogramowania obsługuje TYLKO silniki następujących modeli Opla / Vauxhalla:
- Agila A
- Astra F (MY96 +)
- Astra G
- Corsa B (MY97 +)
- Corsa C
- Frontera A (silnik 25TDS)
- Frontera B (tylko silniki X22DTH / Y22DTH)
- Meriva A
- Omega B (MY97 +, z wyjątkiem silników X25XE / X30XE / X20SE / Y25DT)
- Speedster
- Tigra (MY97 +)
- Tigra B
- Vectra B
- Zafira A
Typ ECU jest wykrywany automatycznie.
ScanMyOpel obsługuje interfejsy Bluetooth / WiFi oparte na ELM327 na wszystkich urządzeniach z Androidem. Uwaga - mogą występować problemy ze zgodnością z niektórymi interfejsami ELM327 noname. Jeśli masz problemy z ustanowieniem stabilnego połączenia z interfejsem ELM327, wyślij nam pliki dzienników w celu rozwiązania problemu.
Zalecana wersja ELM327 to 1.4 / 1.4 +. Właściwe połączenie z chińskimi wersjami ELM327, innymi niż 1.4, nie jest gwarantowane. Zalecany interfejs - ObdLinkMX.
Nie używaj tanich chińskich adapterów ELM v2.1 ELM, w większości przypadków nie będą one w stanie poprawnie działać z naszą aplikacją.
Dodatkowe informacje na temat zalecanych interfejsów:
http://www.opel-scanner.com/forum/index.php?topic=2574.0
W przypadku jakichkolwiek problemów z aplikacją możliwe jest zapisanie dziennika i przesłanie go na adres info@opel-scanner.com w celu rozwiązania problemu. Z menu suwaka aplikacji można włączyć rejestrowanie oraz wysyłać do nas logi.
Uwaga!!
Proszę połączyć ze sobą szpilki 7, 3, 12 i 8 w interfejsie ELM 327.
W niektórych modelach diagnostyka AT / ABS może być podłączona do pinów 3 lub 12 we wtyczce OBD. Ponieważ w ELM używano tylko pin 7, możesz nie połączyć się z innymi modułami.
Twoje komentarze i opinie są mile widziane!
*** Zapraszamy do wysyłania e-maili (info@scanmyopel.com) bezpośrednio do nas w sprawach i pomocy technicznej przed komentowaniem z niskimi ocenami. Dzięki! ***
Forum pomocy technicznej można znaleźć tutaj:
http://www.opel-scanner.com/forum/index.php?board=40.0